Skip to main content

محصولات خریداری نشده

خریداری نکردن یک محصول می تواند دلایل مختلفی از جمله کیفیت، قیمت، برند، جنس و ... داشته باشد. فرض کنید یک فروشگاه اینترنتی بزرگ دارید که در فروشگاه 1000 قلم محصولی که در انبار موجود است را وارد کرده اید. وقتی که تعداد محصولات کم باشد مدیریت کردن تعداد محصولات بسیار آسان تر است اما وقتی تعداد محصولات به عدد بالای 300 تا می رسد دیگر مدیریت کردن تعداد محصولات به صورت دستی تقریبا غیر قابل انجام است چرا در لحظه اجناس به فروش می رسد و در این بین ممکن است بعضی از محصولات تعداد بیشتری به فروش برسد و برخی از محصولات کلا خریداری نشود. در اختیار داشتن لیست محصولات خریداری نشده برای صاحب فروشگاه بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که ادمین فروشگاه می تواند متوجه شود که مشتریان چه محصولاتی را تا به حال خریداری نکرده اند. در این موقع ادمین فروشگاه می تواند دلیل عدم خرید محصول را جویا شود و مشکل را مرتفع کند یا برای جلوگیری از ضرر کردن محصول را دیگر خریداری نکند و از فروشگاه حذف کند. دسترسی به این قبیل موارد هم مدیریت فروشگاه را آسان تر می کند و هم صاحب فروشگاه می تواند محصولات خود را هدفدار تر انتخاب کرده و به فروش برساند.

دراین قسمت شما می توانید لیستی از محصولاتی که تا به حال کاربران خریداری نکرده اند را ببینید. همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود گزارش هایی از محصولات خریداری نشده را به صورت نموداری ببینید. فیتلر کردن اجرای گزارش با استفاده از یک تاریخ مشخص تا یک تاریخ معین، گروه و تولید کننده قابل دسترس است.

کالا های فروش نرفته

کنار هر رکورد محصول یک دکمه مشاهده وجود دارد که با کلیک بر روی دکمه به صفحه جزئیات محصول هدایت می‌شوید.

ویرایش مشخصات کالا