همکاری در فروش
با استفاده از بخش همکاران فروش شما تمام ابزار های آنلاین و لازم برای راه اندازی سیستم بازاریابی و همکاری در فروش را دارید. به راحتی می توانید باعث رشد کسب و کار و درآمد خود شوید و همچنین به مشتریان خود کمک کنید تا با بازاریابی از فروش محصولات شما سودهایی را به دست آورند. همکاری در فروش نوعی واسطهگری دیجیتال برای معرفی محصولات سایت های دیگر برای فروش به مشتریان خود است. به عبارت دیگر شما در سایت خود محصولی را معرفی میکنید که مسئولیت فروش، تحویل و خدمات پس از فروش آن با خود سایت اصلی و تامین کننده آن است. در صورت خرید مشتری از طریق معرفی و لینک سایت، درصدی از فروش به سایت شما تعلق میگیرید. به طور خلاصه فعالیت همکاری در فروش نقش بازاریاب را برای سایتهای تامین کننده اصلی بازی میکنند. همکاری در فروش یک روش بازاریابی اینترنتی است و در آن یک پاداش به ازای هر بازدید کننده یا مشتری به همکاران خود می دهد. در این بخش پرداخت در ازای عملکرد همکاران فروش، سرنخ های واجد شرایط یا فرصت های فروش را به وب سایت فروشنده هدایت می کنند. برای ورود به قسمت همکاران فروش از منو سمت راست جشنوارهها » همکاران فروش را انتخاب کنید. در این صفحه نمایی از کلیه همکاران فروش که تا به حال در پنل ثبت کرده اید را مشاهده میکنید. همچنین نیز میتوانید با استفاده از فیلترهای موجود فرد مورد نظر خود را نیز جستجو کنید. جستجو در بخش همکاران فروش با استفاده از جستجو بر اساس نام، نام خانوادگی، آدرس و همکارانی که تا به حال فروش داشته اند در دسترس است. برای درج یک همکار جدید بر روی گزینه مورد جدید کلیک می کنیم. این بخش شامل 3 تب اصلی است : اطلاعات سهامداران، مشتریان همکار فروش، سفارشات همکاران فروش
با کلیک بر روی دکمه مورد جدید در ابتدا فقط tab اطلاعات سهامداران را مشاهده می کنید. پس از ثبت نام همکار جدید و کلیک بر روی دکمه ذخیره و ادامه ویرایش دو تب اصلی دیگر باز می شود.
Tab اول اطلاعات سهامداران در این بخش اطلاعات اصلی فرد همکار را وارد می کنیم : نکته : پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.
فعال : با تیک زدن این مورد همکار جدید فعال می شود. نام : نام همکار. نام خانوادگی : نام خانوادگی همکار. صندوق پستی : آدرس ایمیل همکار. شرکت : درصورتی که همکار شرکت داشت نام شرکت در این بخش وارد گردد. کشور : کشور محل سکونت همکار. استان : استان محل سکونت همکار. شهر : شهر محل سکونت همکار. آدرس ۱ : آدرس محل سکونت همکار. آدرس ۲ : در صورتی که همکار ۲ آدرس داشت، آدرس دوم در این بخش درج گردد. مثلا آدرس شرکت. کد پستی : کد پستی محل سکونت همکار. تلفن همراه : شماره تلفن همراه همکار. فاکس : شماره فاکس. نظر مدیر : در این بخش مدیر محتوا می تواند نظر خود را در مورد این فرد بنویسد. توجه داشته باشید نظر نوشته شده تنها برای ادمین های فروشگاه قابل مشاهده است نه خود فرد. مثلا فروشگاه تبریز است. نام در آدرس : نام ساخته شده برای آدرس همکار فروش ( به صورت پیش فرض از شناسه همکار فروش استفاده می شود). این بخش برای اهداف بازاریابی است. برای استفاده از شناسه همکار فروش آن را خالی بگذارید.
تب دوم مشتریان همکار فروش در این بخش می توانید کلیه مشتریانی که همکار فروش معرفی کرده است را مشاهده خواهید کرد.
تب سوم مشتریان سفارشات همکاران فروش در این صفحه نمایی از کلیه سفارشات همکاران فروش را مشاهده میکنید. همچنین نیز میتوانید با استفاده از فیلترهای موجود سفارش مورد نظر خود را نیز جستجو کنید. جستجو در بخش سفارشات همکاران فروش با استفاده از جستجو از یک تاریخ مشخص تا یک تاریخ معین، وضعیت سفارش، وضعیت پرداخت و وضعیت ارسال در دسترس است.
💡 در هر رکورد سفارش یک دکمه مشاهده وجود دارد که با کلیک بر روی آن به صفحه ویرایش جزئیات سفارش هدایت میشوید.