مدیریت نظرات کاربران
بخش نظرات فروشگاه شما را تبدیل به یک بخش گفتگوی حرفه ای و آسان خواهد کرد چرا که کاربران هنگام خرید از فروشگاه در ابتدا نظرات کاربرانی که محصول را خریداری کرده اند، مطالعه می کنند و بنا به تجربیات دیگران از خرید کردن یا نکردن خود اطمینان حاصل میکنند. بخش نظرات برای خرید یک محصول بسیار حائز اهمیت است و در تصمیم گیری کاربر تاثیر بسزایی دارد.
در این صفحه نمایی از کلیه نظرات ثبت شده توسط کاربران برای محصولات را مشاهده میکنید و میتوانید با استفاده از فیلترهای موجود نظر ثبت شده برای محصول مورد نظر خود را نیز جستجو کنید. جستجو در بخش نظرات محصول با استفاده از ایجاد شده در تاریخ تا تاریخ، پیام، نوع نظر که تائید شده است یا خیر و نام محصول قابل دسترس است. در این صفحه سه دکمه مشاهده می کنید که می توانید با انتخاب هر محصول عملیات مورد نظر را اعمال نمایید.
تائید موارد انتخاب شده : نمایش نظر ثبت شده کاربر بر روی محصول لغو تائید موارد انتخاب شده : نمایش ندادن نظر ثبت شده کاربر بر روی محصول حذف موارد انتخاب شده : حذف نظرات انتخاب شده به طور پیش فرض هنگامی که کاربر نظری را ثبت می کند بر روی سایت نمایش داده می شود. در صورتی که می خواهید نظرات نیاز به تایید شما داشته باشند و سپس روی سایت نمایش داده شوند باید مسیر زیر را طی کنید و نیاز به اجازه مدیر برای نمایش را فعال کنید . پیکربندی » تنظیمات » تنظیمات کلی بررسی محصولات » بررسی محصول باید تایید شود کنار هر نظر یک دکمه ویرایش وجود دارد که با کلیک بر روی دکمه ویرایش امکان تغییر دادن متن نظر مشتری و پاسخ دادن به نظر مشتری وجود دارد.
محصول » نام محصول فروشگاه » نام فروشگاه ( در صورت استفاده از امکان چند فروشگاهی حائز اهمیت است) مشتری » نام و نام خانوادگی مشتری که نظر داده است عنوان » عنوان در نظر گرفته برای ثبت نظر ( این فیلد توسط مشتری پر شده است ) متن نظر » متن نظر ثبت شده ( این فیلد توسط مشتری پر شده است ) پاسخ متن » پاسخ ادمین برای مشتری ( این فیلد در صورت نیاز توسط مدیر فروشگاه پر می شود ) امتیاز » امتیاز ثبت شده کاربر برای محصول ( این فیلد توسط مشتری پر شده است ) تائید شده » در صورتی که این گزینه فعال شود نظر کاربر روی سایت نمایش داده می شود. ایجاد شده در » تاریخ و ساعت ثبت نظر مشتری را نمایش می دهد.