محل های دریافت
محل دریافت گزینه ای است که مشتریان را قادر می سازد تا مکانی را که میخواهند بسته خود را در آنجا دریافت کنند انتخاب کنند.
یادداشت: این گزینه تنها زمانی قابل استفاده است که چک باکس " فعال بودن دریافت از فروشگاه" در قسمت تنظیمات ارسال انتخاب شده باشد.
برای مدیریت تهیه کنندگان محل های دریافت
به منوی پیکربندی سپس ارسال و پس از آن محل های دریافت بروید. پنجره تهیهکنندگان محل های دریافت نمایش میابد.:
به طور پیش فرض تنها یک گزینه دریافت در فروشگاه فعال است.
برای ویرایش محل دریافت موجود یا اضافه کردن یک محل دریافت جدید روی پیکربندی کلیک کنید. صفحه پیکربندی باز خواهد شد:
روی اضافه کردن یک محل دریافت جدید کلیک کنید، پنجره اضافه کردن جدید نمایش داده میشود:
جزئیات زیر را تعریف کنید:
. نام محل دریافت
. توضیحات ( در صورت نیاز)
. انتخاب یک کشور از لیست کشویی
. یک شهر و یک آدرس به همراه کد پستی
. ساعات باز بودن محل دریافت
. مبلغ دریافت
. فروشگاه هایی که از این محل دریافت استفاده می کنند.
تغییرات را ذخیره کنید.
برای ویرایش جزئیاتی که قبلاً وارد شده روی دکمه ویرایش در کنار محل دریافت کلیک کنید.