محل های دریافت
محل دریافت گزینه ای است که مشتریان را قادر می سازد تا مکانی را که میخواهند بسته خود را در آنجا دریافت کنند انتخاب کنند.
یادداشت: این گزینه تنها زمانی قابل استفاده است که چک باکس** " فعال بودن دریافت از فروشگاه"** در قسمت تنظیمات ارسال انتخاب شده باشد.
** برای مدیریت تهیه کنندگان محل های دریافت**
به منوی **پیکربندی **سپس **ارسال **و پس از آن محل های دریافت بروید. پنجره تهیهکنندگان محل های دریافت نمایش میابد.:
به طور پیش فرض تنها یک گزینه دریافت در فروشگاه فعال است.
برای **ویرایش **محل دریافت موجود یا اضافه کردن یک محل دریافت جدید روی **پیکربندی **کلیک کنید. صفحه پیکربندی باز خواهد شد:
روی اضافه کردن یک محل دریافت جدید کلیک کنید، پنجره اضافه کردن جدید نمایش داده میشود:
جزئیات زیر را تعریف کنید:
. **نام **محل دریافت
. **توضیحات **( در صورت نیاز)
. انتخاب یک کشور از لیست کشویی
. یک **شهر **و یک **آدرس **به همراه **کد پستی **
. ساعات باز بودن محل دریافت
. **مبلغ **دریافت
. ** فروشگاه هایی** که از این محل دریافت استفاده می کنند.
تغییرات را ذخیره کنید.
برای **ویرایش **جزئیاتی که قبلاً وارد شده روی دکمه ویرایش در کنار محل دریافت کلیک کنید.